הגרסה החדשה של coComment

coComment הוא שירות שמאפשר לעקוב אחרי התגובות שפיזרתם באינטרנט. לחברה יש תוסף לפיירפוקס שמזהה את טופס התגובה באתרי אינטרנט ומנטר את התגובה שלכם כדי להודיע לכם על תגובות נוספות בדיון.

לאחרונה החליטו בcoComment לרענן את הממשק ולהוסיף כמה אפשרויות חדשות. בין השאר החליפו את העיצוב של האתר ולתוסף שמיועד לפיירפוקס נוספו מספר פיצ'רים.

התוסף החדש של coComment מעצבן ובלתי נסבל לדעתי. הוא טוען עם כל עמוד אינטרנט מין יישום אג'קס קטן שמציע לבצע כל מיני פעולות מיותרות על העמוד. אין אפשרות לבטל את הפיצ'ר הזה ובפעמים שהוא מצליח להיטען, הוא מעמיס על פיירפוקס שגם ככה שואב המון משאבים בתקופה האחרונה. כשהוא נתקל בבעיה, אני מקבל שגיאת סקריפט. הסרתי את התוסף המרגיז, בינתיים אני משתמש בבוקמרקלט.

גם השינויים באתר לא כל כך מוצלחים. העמוד הראשי עמוס ולא נוח להתמצאות, בעמוד שמציג את הדיונים שבהם השתתפתי אני חייב להיכנס אל כל דיון בנפרד כדי לסמן אותו כדיון שנקרא. הבעיה היא שמעמוד הדיון, אין אפשרות להגיע אל הדיון בבלוג המקורי כדי להגיב…

אמנם מדובר בגרסת בטא, אבל בחברה החליטו להעביר את כל המשתמשים לגרסת הבטא בלי לאפשר למשתמש לבחור להישאר עם הגרסה הישנה של השירות. חבל.

ועוד מילה קטנה לצוות שאחראי על Google Reader: הגיע הזמן למחוק את הכרזת ה Updated מהקישור לשליחת מייל. מי שלא ראה אותו עד עכשיו, לא יראה אותו אף פעם.