בYnet החליטו לקדם בכל מחיר את העיתון החדש מבית "ידיעות אחרונות": כלכליסט.
בימים האחרונים מופיעים בקביעות הפניות לכתבות בנושאי כלכלה עם לוגו העיתון והפניה לכתבות שונות בYnet, אבל כנראה בYnet לא יודעים גבולות: אחת ההפניות המרכזיות בעמוד הראשי של Ynet מקפיצה חלון (שלזה כבר התרגלנו בYnet) ובו מופיעה כפולת עמודים שנסרקו מכלכליסט.
בימים האחרונים מופיעים בקביעות הפניות לכתבות בנושאי כלכלה עם לוגו העיתון והפניה לכתבות שונות בYnet, אבל כנראה בYnet לא יודעים גבולות: אחת ההפניות המרכזיות בעמוד הראשי של Ynet מקפיצה חלון (שלזה כבר התרגלנו בYnet) ובו מופיעה כפולת עמודים שנסרקו מכלכליסט.
כנראה שמדובר בכתבה מעניינת על ההזדמנויות הטמונות בכלכלת סין, אבל אני מניח שאף אחד לא מתכנן לקרוא את העמודים בפורמט הזה. כנראה שמישהו בידיעות אחרונות חושב שפרסום הכתבה בפורמט הזה יגרום לנו לרוץ לרחוב ולחפש את העיתון.
לא עדיף להפריד בין פרסום לתוכן או לפחות להעביר את הכתבה לYnet כמו שנעשה עם הטורים האישיים? אני מניח שצורת הפרסום הזו מרגיזה גולשים ולא משיגה את המטרה.